Dopravní podmínky

DOPRAVNÍ PODMÍNKY

:: Způsob dopravy 
:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby
:: Cena dopravy 
 

DOPRAVNÍ PODMÍNKY

 
 

:: Způsob dopravy 

 

Přepravní služba PPL/GEIS

 
Přepravní služba je společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno do 24 hodin od expedice. Přepravní společnost obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den (bezplatně). Pokud se doručení nezdaří ani potom bude vás telefonicky kontaktovat dispečer a dohodne si s vámi konkrétní termín doručení (opět bezplatně).
 
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu přepravní společnosti, jejich přehled naleznete na stránkách přepravní společnosti : PPL (ww.ppl.cz), GEIS (www.geis-group.cz)
V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat přepravní společnosti na Zákaznické lince : PPL na telefonu zákaznické linky 844 775 775; GEIS zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00),
 
Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách přepravní společnosti „sledování zásilky“.
 

Česká pošta

 
Doručování Českou poštou již zdaleka nemusí být na obtíž - doručovatelé totiž v absolutní většině případů doručí zásilku až do domu a v absolutní většině případů do 24hodin.
No a pokud vás pošťák nestihne doma, můžete si ho telefonicky zavolat a dohodnout si náhradní termín doručení. Telefon je na doručence ve schránce. Nebo si pro zásilku zajdete na poštu. :-)
Pokud si při doručování poštou objednávku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět. V takovém případě Vám mohou být účtovány zmařené přepravní náklady jež jsou v krajním případě vymožitelné i exekuční cestou. To neplatí pokud provedete řádné storno objednávky.
 

Rozvoz

 
Rozvoz je realizován vlastními prostředky eShopu jako příplatková služba – viz.DOPRAVNÍ PODMÍNKY – Cena dopravy
 

Osobní odběr

 
Osobní odběr si realizuje zákazník vlastními prostředky na odběrných místech eShopu
 
 
 

:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

 
Při převzetí zboží je zákazník povinen si zkontrolovat neporušenost obalů (roztrhané, prokopnuté či probodnuté obaly). Tím se vyloučí, v případě poničeného zboží, vina přepravce. V případě že zákazník kontrolu neprovede nemusí spedice reklamaci uznat.
 
V případě, že byl obal nějakým způsobem poškozen, má zákazník dvě možnosti :
  1. právo zboží odmítnout, sepsat s přepravcem list o poškození obalu a o jeho charakteru a vše zdokumentovat (nafotit). Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu a to do 24 hodin a zaslat (e-mailem) fotodokumentaci poškození a zápisu.
  2. druhou možností je zásilku na místě rozbalit a překontrolovat za účasti přepravce zda a jak je zboží poškozeno a zásilku převzít, nebo konat, jako v bodě předešlém.
 
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní/zcizeno nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu (do 24 hodin) a vyžádat si sepsání zápisu o škodě/zcizení. 
Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
 
Poškození hlaste u přepravce:
  • Česká pošta - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • PPL - poškození oznamte telefonicky nejpozději do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
  • GEIS - poškození oznamte telefonicky v den doručení na Zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
 
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Na poškozenou zásilku, či částečně ztracenou zásilku, na kterou je uplatňována reklamace u přepravní společnosti nelze uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy podle odstavce 6. novely Občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14.září 2000 ani nárok na výměnu zboží. Veškeré nároky zákazník sám (případně prostřednictvím prodejce) uplatňuje formou reklamace u přepravní společnosti.
 
 

:: Cena dopravy 

 
Výše dopravy je uvedena pod odkazem Doprava.
  • základní paušální výše dopravného se pohybuje na úrovni 150,-Kč na objednávku
  • rozvoz eShopu jako příplatková služba v paušální výši 99,-Kč na objednávku
  • u objednávek v celkové ceně nad 5.000,-Kč je již doprava zdarma.
  • u nadrozměrných objednávek (nad 50kg, či větších rozměrů) se zákazník spolupodílí na přepravních nákladech dle tarifů spedice. O této skutečnosti zákazníka předem informujeme s výpočtem přesné ceny.
Doprava ZDARMA

Doprava zdarma

Váš košík

Košík je prázdný

Bonusy ZDARMA / SE SLEVOU
Napište nám

... nebo na email: hifimarket (zavináč) hifimarket.cz

Novinky v Hi-Fi marketu

  •  Sledujte Novinky, Zprávy & Tipy na našem Facebooku!

Sledujte naše Novinky na Facebooku

Přihlášení zákazníka

Newsletter - odběr novinek

Doprava na Slovensko