S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

ZBOŽÍ V AKCI

16 990 Kč (719 EUR)
14 990 Kč (634 EUR)
skladem
7 990 Kč (338 EUR)
skladem
19 990 Kč (846 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

6 490 Kč (275 EUR)
skladem
499 Kč (21 EUR)
skladem
499 Kč (21 EUR)
skladem

ANKETA

Jaké výhody máte nejraději?

Individuální přístup 39% Kabely zdarma 19% Doprava zdarma 28% Super price 13%

Doprava & Platba
Doprava & Platba

Doprava a platba


AKTUÁLNĚ
S platností od 21.10.2020 nabízíme na celý náš sortiment splátkový prodej s 0% navýšením. 

Možnosti placení
On-line platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate - poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení on-line. Do rozhraní Platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód - tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno vysokým standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrování zpět k nám do eShopu Hi-Fi market. Platba je potvrzena okamžitě, a tak budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Platba dobírkou
Platit můžete hotově nebo kartou při převzetí

Platba hotově
Platit můžete hotově při osobním odběru na adrese provozovny

JAK POSTUPOVAT U NÁKUPU NA SPLÁTKY?

1. Ověřte si, že eShopp umožňuje nákup na splátky od Home Creditu.
2. Vyberte si veškeré zboží, které si chcete koupit na splátky - nemusí to být jen jedna věc.
3. Dokončete objednávku v eShopu a jako platbu vyberte nákup na splátky s Home Creditem.
4. Vyberte si z nabízených variant splátek, potvrďte a po schválení podepište (elektronicky nebo papírově).
5. Jakmile vše dokončíte eShop vám pošle objednávku domů.

AKTUÁLNÍ STAV DOSTUPNOSTI Hi-Fi

S ohledem na časté dotazy přinášíme naše stanovisko k aktuálnímu stavu dostupnosti některých produktů.

Vlivem celosvětové pandemie Covid 19 má řada výrobců Hi-Fi velké výrobní skluzy a řadu svých produktů bude schopna dát na světové trhy až na přelomu jara/léta. U některých produktů je šance, že budou dostupné dříve, ale není předem jasné kdy který produkt bude dostupný. Týká se to všech velkých značek - Onkyo, Marantz, Pioneer, Yamaha, Teac ... apod (stejné potíže jsou však v řadě dalších oborů – cyklistika, auta, bílá technika, počítače …).
K tomu všemu koncem loňského roku vyhořela v Japonsku továrna AKM na čipy používající se mimo jiné i do AV receiverů, CD-DVD-BD přehrávačů ... apod, což de-facto pozastavilo současnou výrobu.

Aktuální dodávky zboží na EU sklady jsou asi následující:

.: konsorcium Onkyo-Pioneer má ohromný propad ve výrobě, který se jim podle vyjádření výrobce podaří dohnat asi až na podzim, možná v létě

.: Yamaha má občasné drobné a nepravidelné dodávky, ale bez předchozí rezervace (na základě objednávky) není žádná šance se k něčemu dostat

.: konsorcium Denon-Marantz má jako jediné relativně pravidelné dodávky cca 1x za 14dní, ale i zde platí, že bez předchozí rezervace (na základě objednávky) není žádná šance se k něčemu dostat

.: u výrobců reprosoustav, gramofonů, doplňků apod je situace o poznání lepší a zde se daří objednávky plnit relativně bez komplikací

 

Krachuje Onkyo/Pioneer?

Na toto téma jsme uvedli malý článek zde: https://www.facebook.com/hifimarket.cz/posts/3738611669561906

 

V zásadě máte 4 možnosti jak situaci řešit:

1) pokud u nás objednáte a vydržíte čekat (platba předem není rozhodně nutná), dáme Vás na back-order a po naskladnění Vám bude jeden kus automaticky přidělen a objednávka bude zrealizována. Stav je takový, že back-order se postupně plní a je celkem jisté, že 1-2 várka zboží, jež do ČR dorazí, padne téměř výlučně na předobjednávky z back-order. Zájemci, kteří budou čekat "až bude něco skladem", tak mohou čekat až na další várku.

2) nasadit si hlídacího psa (je hned u cenovky), který Vám pošle echo až bude v shopu produkt skladem

3) hlídat si vše sám a obvolávat shopy, shánět a doufat

4) zvolit jinou značku. Problém je ale v tom, že stejně na tom jsou všichni výrobci ...

 

Volba je jen na Vás.
Omlouváme se za vzniklé komplikace

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

YjRlYWM2O