S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

ZBOŽÍ V AKCI

43 630 Kč (1 731 EUR)
skladem
64 990 Kč (2 579 EUR)
55 550 Kč (2 204 EUR)
skladem
8 490 Kč (337 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

349 Kč (14 EUR)
skladem
499 Kč (20 EUR)
skladem
7 990 Kč (317 EUR)
skladem

ANKETA

Jaké výhody máte nejraději?

Individuální přístup 37% Kabely zdarma 20% Doprava zdarma 28% Super price 15%

» Dopravní podmínky
Dopravní podmínky

:: Způsob dopravy

Přepravní služba PPL/GEIS
Přepravní služba je společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. Přepravní společnost obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den (bezplatně). Pokud se doručení nezdaří ani potom bude vás telefonicky kontaktovat dispečer a dohodne si s vámi konkrétní termín doručení (opět bezplatně).
 
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu přepravní společnosti, jejich přehled naleznete na stránkách přepravní společnosti. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat přepravní společnosti na Zákaznické lince. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách přepravní společnosti „sledování zásilky“.
K přepravě obvykle využíváme společnost GEIS, okrajově pak PPL:
GEIS
zákaznické centrum: 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
PPL
zákaznické centrum: 844 775 775 (po-pá 8:00-17:00)
 
Česká pošta
Doručování Českou poštou již zdaleka nemusí být na obtíž - doručovatelé totiž v absolutní většině případů doručí zásilku až do domu a v absolutní většině případů do 24 hodin.
No a pokud vás pošťák nestihne doma, můžete si ho telefonicky zavolat a dohodnout si náhradní termín doručení. Telefon je na doručence ve schránce. Nebo si pro zásilku zajdete na poštu. :-)
Pokud si při doručování poštou objednávku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět. V takovém případě Vám mohou být účtovány zmařené přepravní náklady jež jsou v krajním případě vymožitelné i exekuční cestou. To neplatí pokud provedete řádné storno objednávky.
 
Rozvoz
Rozvoz je realizován vlastními prostředky eShopu jako příplatková služba – viz.DOPRAVNÍ PODMÍNKY – Cena dopravy
 
Osobní odběr
Osobní odběr si realizuje zákazník vlastními prostředky na odběrných místech eShopu
 

:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

Při převzetí zboží je zákazník povinen si zkontrolovat neporušenost obalů (roztrhané, prokopnuté či probodnuté obaly). Tím se vyloučí, v případě poničeného zboží, vina přepravce. V případě že zákazník kontrolu neprovede nemusí spedice reklamaci uznat.
 
V případě, že byl obal nějakým způsobem poškozen, má zákazník dvě možnosti :
právo zboží odmítnout, sepsat s přepravcem list o poškození obalu a o jeho charakteru a vše zdokumentovat (nafotit). Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu a to do 24 hodin a zaslat (e-mailem) fotodokumentaci poškození a zápisu.
druhou možností je zásilku na místě rozbalit a překontrolovat za účasti přepravce zda a jak je zboží poškozeno a zásilku převzít, nebo konat, jako v bodě předešlém.
 
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní/zcizeno nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu (do 24 hodin) a vyžádat si sepsání zápisu o škodě/zcizení.
Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
 
Poškození hlaste u přepravce:
Česká pošta - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
PPL - poškození oznamte telefonicky nejpozději do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
GEIS - poškození oznamte telefonicky v den doručení na Zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
 
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Na poškozenou zásilku, či částečně ztracenou zásilku, na kterou je uplatňována reklamace u přepravní společnosti nelze uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy podle odstavce 6. novely Občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14.září 2000 ani nárok na výměnu zboží. Veškeré nároky zákazník sám (případně prostřednictvím prodejce) uplatňuje formou reklamace u přepravní společnosti.
 

:: Cena dopravy

  • Cena dopravy je 0,-Kč tedy ZDARMA.
  • Celková cena za doručení je součtem ceny za Způsob dopravy a Způsob platby, který se pohybuje v rozmezí 0,-Kč až 200,-Kč, respektive až 750,-Kč pro doručování do zahraničí.
  • Rozvoz eShopu je příplatková služba v paušální výši 99,-Kč na objednávku
  • U objednávek hrazených předem, nebo v celkové ceně nad 5.000,-Kč je doprava automaticky zdarma.
  • U nadrozměrných objednávek (nad 50kg, či větších rozměrů) se zákazník spolupodílí na přepravních nákladech dle tarifů spedice. O této skutečnosti zákazníka předem informujeme s výpočtem přesné ceny.
 
NWZkN